مرجع آموزش طلای زینتی ایران

ست کردن طلاهای رنگی

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3498″ img_size=”400*400″ alignment=”center”][vc_column_text]هرگز چند رنگ طلا را با هم بر تنتان نیاویزید, مگر اینکه زیورآلات دورنگ از طلای سفید و زرد داشته باشید که میتوانید با طلاهای دورنگ دیگر استفاده کرده, و یا نهایتا با یکی از زیورآلات خود, یا زرد و یا سفید رنگ, ست کنید.

طلاهای رنگی در همه زیورآلات از جمله النگو، دستبند، گوشواره، انگشتر، حلقه و سرویس عروس و حتی سرویس جواهر کاربرد دارند. برای مقایسه انواع مدل‌های  طلای رنگی بهتر است از یک طلا فروشی آنلاین کمک بگیرید و خیلی راحت و در کمترین زمان آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و خرید آسان و بهتری را تجربه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]اینکه کدام رنگ طلا به لباس شما یا پوستتان بیشتر می آید بسیار مهم است, اما مهمتر آن است که, هرگز چند رنگ طلا را با هم بر تنتان نیاویزید. دقت داشته باشید که همیشه یا از زیورآلات با طلای سفید استفاده کنید, و یا زیورآلات طلایی تان را کنار هم ست کرده و بپوشید.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید از طلای اماراتی نیز استفاده کنید. النگو اماراتی به خاطر ظاهر رنگی و جذابی که دارد، موردپسند بسیاری از خانم‌ها و دختران است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]در استفاده از جواهرات با سنگهای رنگین بایستی دقت نظر داشته باشید که رنگ سنگها با لباستان هماهنگ باشند. اگر نمیخواهید سرویس جواهرتان را بطور کامل در میهمانی بر تن کنید, میتوانید چند تکه از آن را که با لباس شما هماهنگ تر است و جلوه بیشتری دارد را, انتخاب کنید. در ست کردن جواهرات با سنگهای رنگی, بایستی توجه ویژه ای به هماهنگی رنگی سنگها داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text](در پوشیدن سرویس جواهر پر کار و تجملی این نکته حائز اهمیت است که, گاهی برای جلوه بیشتر یک قطعه از سرویس بهتر است تمام ست را به تن نیاویزید و مثلا اگر لباس یقه بسته دارید و برای یک مجلس شبانه موهایتان را بسته آرایش کرده اید, بهتر است گوشواره های تجملی و بزرگ جواهر را گوش کرده, و قید گردنبند را بزنید تا لباس و جواهرات شما جلوه بیشتری داشته باشد.)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]پوشیدن چند رنگ طلا و با سبکهای مختلف چندان جالب نیست, مگر اینکه زیورآلات دورنگ از طلای سفید و زرد داشته باشید که میتوانید با طلاهای دورنگ دیگر استفاده کرده, و یا نهایتا با یکی از زیورآلات خود, یا زرد و یا سفید رنگ, ست کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.